23.10.16

Booktweet #3

A máme tu další týdenní souhrn nejzajímavějších knižních twitterových účtů. Myslím si, že tentokráte jsem objevil dost zajímavé, tak hleďte a čtěte
 
 
Vojtěch Hamerský
Tento pán, který má také blog Eclectic Guy, nedává na twitter jenom to, co napsal na blog, ale také to, co zažil ve svém životě. Kromě jiného dělá v knihovně, takže se můžeme leckdy dočíst dost šukující informace z těchto míst. A může se Vám zdát, že jeho knihovna je tajemná jako ta Bradavická.
 
Tereza Pecáková
Že Vám toto jméno něco říká? Aby ne, tato slečna pracuje v nakladatelství Cooboo, kde dělá šéfredaktorku, podílela se na organizaci literární festivalu Humbook, takže za poslední dobu můžeme najít tweety hlavně o Humbooku. Když pomineme Humbook, tak se můžeme číst, že paní má blog teresinha.cz, kde prezentuje recenze knih, které přečetla.
 
Stanislava
Tato slečna je tajemná jak hrad v Karpatech, chtěl jsem se o ní dozvědět více, googlil jsem jak zběsilý, dokonce jsem paní Tajemné psal, aby mi řekla celé jméno, ale ne, zatvrzele mlčí. A tak se tedy o této osobě můžete z tweetů dozvědět to, že má blog stannika.cz (nechápu, proč mám automatické opravy na statika.cz), kde hlavně píše filozofické statě o svém životě, ale knížek se také nebojí.
 
 

0 komentářů:

Okomentovat