04.07.16

Představuji se

Zdravím všechny raky,
nečekal jsem takovou odezvu na mou kritiku recenzních výtisků, a tak mě napadlo, že musím napsat, co jsem vůbec zač :)
Ještě, než Vám řeknu něco o mé maličkosti, musím vysvětlit, proč vůbec se celý blog jmenuje Račí svět. Společně s +Tess Englická  jsme z Rakovníka, který dle pověsti vznikl díky tomu, že se lidé dozvěděli, že rak je dobrá pochoutka k jídlu. A tak se lidé stěhovali k potoku a lovili raky ve velkém. Od té doby jsme Rakovničané, ale také Ráčata, takže žijeme v Račím světě :)
Ale zpět ke mně. +Tess Englická  se Vám představí v jiném z článků. Jmenuji se Pavel Růžička , jsem už starý kmet, je mi 25let a studuji politologii v Plzni (nebojte se, o žádné politice nebudu psát, tu vidím v televizi a to mi bohatě stačí). a mám za sebou zdárně druhý ročník bakalářské studia. Příští rok mě čekají státnice a hlavně psaní bakalářské práce, to bude dobrodrůžo. Chci začít v létě, ale vidím to spíše tak, že budu číst cokoliv jenom né to, co mám :D
Mezi mé další záliby patří běh. Zaběhl jsem již půlmaraton (21km) a letos se chystám pokořit další. Na vyvětrání hlavy běh slouží skvěle, ale lépe slouží knížka, díky poznám tisíce světů a tisíce lidí s různým charakterem. Kromě běhání také jezdím na kole, ale dalo by se říct, že se nevyhýbám žádnému sportu, rád zkouším nové věci.
Kromě toho mám rád sociální sítě a myslím si, že prostřednictvím takového facebooku můžu komunikovat s lidmi, kteří mají stejný názor nebo četli stejnou knížku a to je bezva.
Nerad píšu nebo hovořím o sobě, jsem raději, když se mě lidi ptají, takže když bude mít někdo potřebu se mě na něco, tak ať napíše :)


Rakům zdar!!

0 komentářů:

Okomentovat