14.07.16

Správná kavárna pro kavárenského povaleče


Zdravím všechny kavárenské povaleče, 


jsem ten typ člověka, který nevydrží číst na jednom místě a potřebuje taky chvíli vytáhnout ven (samozřejmě pokračovat ve čtení).  Někdo míří s dekou do parku a kromě toho, že si musí dávat bacha na psí extrementy, tak se občas najdou existence, které Vás považují za podivnou existenci, že si čtete a všemožně Vás otravují.

Přesně z takového důvodu nečtu venku (navíc se u nás najdou i nějací feťáci a injekční stříkačky), a tak lezu do kaváren. Mám štěstí, že se v současné době nacházím v Plzni, kde za poslední dobu vyrostlo tolik kaváren, že kdyby bylo víc financí, tak bych si udělal Cestu za milkshakem (ten přímo miluju a ten si vždycky dávám v každé kavárny, kde jsem poprvé, škoda jen, že je všude tak hnusný). Takže mám možnost výběru. Ale smyslem tohoto článku nebude to, co si dávám v kavárně a jak dlouho tam jdu, ale jak by pro mě, jako kavárenského povaleče, měla taková kavárna vypadat.

Takže ti, co plánuju otevřít kavárnu v Plzni nebo v Praze (udělám si výlet), čtěte dál a zanedlouho mě budete mít za štamgasta J


Židle

Nemusí to být židle, může to být i gauč. Musí být tak pohodlná, abych se uvelebil tolika způsoby, jako kolik má poloh Kámasutra. Abych si kdyžtak mohl zdřímnout nebo se mohl opřít a nesklouzával ze židle.Když o tom tak přemýšlím, tak gauč by mohl být lepší.

Obsluha

Jsem host, tak by mě měl obsloužit jako anglického krále. Což znamená, že si nemám k baru jít pro můj milshake, ale že mi bude donešen, servírka mi dá najevo, že jsem pro ní celý život,donese mi můj vanilkový milshake, možná přihodí své telefonní číslo a já ve své skromnosti budu spokojený. J

Prostředí

Samozřejmě nesmí chybět knihovna., kam lidé dávají své knížky a berou si jiné. Když zapomenu třeba svou knihu doma, tak si vezmu a po dvou hodinách, kdy jí dočtu, ji vrátím na své místo. Kavárna by neměla být přeplněná stoly pro zákazníky, měla by působit takovou přátelskou atmosférou, kdy lidé leží nebo sedí a mají náladu bavit se i s neznámými lidmi, žádné odměřené chování.
Bude tam také počítač, který bude připojen k mobilu, se kterým se bude moct fotit selfie, aby každý měl zážitek z kavárny.

 

Nápojový lístek

Jelikož já jsem spokojen vždycky, když dostanu svůj milshake Každopádně by stačilo, kdyby tam vařily tousty, když bych přišel hladový J Nějaké to víno a taková klasika jako je cola,fanta, různé druhy kávy, mošt a cider.

Tak to by byla má představa mé vysněné kavárny, takže ti, kdo se chystají otevřít nějakou kavárnu, dejte vědět a já budu Váš věrný štamgast J

 

A jak si vy představujte vysněnou kavárnu?

 

Zdravím všechny raky

 
 

1 komentář: