25.07.16

První soutěž

Nemožné se stalo možným. Před necelými třemi týdny jsem si založil blog a od té doby se vyšplhal počet liků na facebokové stránce Račí svět na 100. Sto věrných, kteří mě sledují, hodnotí mě a konstruktivně hodnotí mé výtvory. A nebyl bych to  správný autor, kdybych v tomto „výročí“ neudělal soutěž. S posvěcením jedné z autorek DivergentCzech Dominiky Vaňkové jsem se rozhodl, že si můžete o tuto knížku zasoutěžit. Je to sbírka povídek od nakladatelství Cooboo, které byly na téma Divergentní svět (nejptejte se mě, co to je, já sám to nevím J ).
A v čem spočívá ta soutěž? Napište mi na
Pavlikruza@seznam.cz krátkou esej/povídku na téma : Co se Vám nejzajímavějšího/nejvtipnějšího stalo při čtení. Fantazii se meze nekladou. Chvíli jsem přemýšlel, že minimální počet znaků bude 100, ale to by byla taková kratší zpráva, a tak minimální počet znaků bude 1000. Vítěze vyhlásím 29.7. a pokud příběh (nebo pokud se někdo odhodlá na povídku) nebo video  udělá opravdu dobrou, uveřejním ho na svém blogu. Tak jenom s chutí do toho a knížka bude Vaše

0 komentářů:

Okomentovat